ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a mincsi.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

  1. Üzemeltetői adatok:
  • Név: Harast-Print Kft
  • Székhely: 2330 Dunaharaszti Zágoni Károly utca 9.
  • Posta cím: 2330 Dunaharaszti Zágoni Károly utca 9.
  • Adószám: 27084456-2-13
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: mincsifashion@gmail.com
  • Számlaszám: 11600006-00000000-85071746

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei

WordPress

Cegem360

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Egészségügyi és szépeségiapri munkaruhák, textil ruházat, egyéb textil kiegészítők.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

  1. Rendelési információk

A megjelenített termékek a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy a székhelyen személyes átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Házhoz szállítás díjszabása menüpont alatt.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelés menete

  1. A termékeket „Kosárba teszem” gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

A vásárlás nem kötött regisztrációhoz. Amennyiben rendelkezik regisztrált fiókkal a rendelés oldalán a „van már fiókod?” mellett lévő „Bejelentkezés” gombra kattintva bejelentkezhet. Amennyiben regisztrálni kíván a rendelés teljesítéséhez a regisztráció menetét a 4. Regisztráció menüpont alatt találja.

  1. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „folytatom a vásárlást” gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a „Pénztár” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
  2. A „Pénztár” gombra kattintva az oldal átirányítja az „Adatok” fülre, ahol a vásárláshoz és szállításhoz szükséges adatokat kell megadni. Ezek az email cím, szállítási adatok (Utónév, Vezetéknév, Cégnév – nem kötelező megadni, Cím, Épület,emelet,ajtó – nem kötelező megadni, Település, Ország, Irányítószám, Telefonszám.) Ezt követően a „Tovább a szállítási módokhoz” gombra kattintva léphet tovább.
  3. A „Szállítás” fülre lépve kiválaszthatja, a szállítási és a hozzá tartozó fizetési módot.
  4. A „Fizetés” fülre lépve kiválaszthatja, hogy milyen fizetési módon szeretne fizetni, mely lehet Utánvét vagy Banki előre utalás. Kérjük, hogy ezen a fülön ugyanazt a fizetési módot válassza, mint a „Szállítási” fülön tette. Minden esetben a szállítási módoknál választott fizetési módot vesszük figyelembe.
  5. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk egy újabb email-t. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Felhasználó menüpontra kattintva. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

  1. Regisztráció

Amennyiben regisztrálni szeretne, kattintson a lap jobb felső sarkában lévő „Bejelentkezés/Regisztráció” gombra. Ide kattintva a „Bejelentkezés” fül alatt a Felhasználónevét és Jelszavát megadva bejelentkezhet a már regisztrált fiókjába. Vagy a „Regisztráció” alatt Keresztnév, Vezetéknév, Email cím és Jelszó megadásával létrehozhatja a profilját a „létrehozás” gomb megnyomásával.

Meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja az „Elfelejtett jelszó” gombot. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor e-mailt küldjük Önnek, melyben az „Új jelszó megadása” gombra kattintva megváltoztathatja a jelszavát. Belépést a Bejelentkezés/Regisztráció menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a bejelentkezés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

  1. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelést a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében a futárszolgálatnak átadására kerülése az elkészítési időtől függ, ez átlagosan 10-15 munkanap, de a megrendelt mennyiségtől függően változhat.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

  1. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja:

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket. (bankszámlaszámunkat a visszaigazoló email tartalmazza vagy az üzemeltetői adatok között is megtalálja)
  • Bankkártyás fizetés Barionnal: A rendelés végén lehetősége van bankkártyával fizetni, ez a Barionon keresztül történik. Ezt követően történik a rendelés feldolgozása.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a elektronikus módon a megadott e-mail címre küldjük. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás díjszabása

  • A házhoz szállítás díja: amennyiben termék ára nem haladja meg 40.000Ft-ot, a házhozszállítással előre utalással vagy „Bankártyás fizetés a Brionnal” esetéban a 2000 Ft, Foxpost automatába előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel 1200 Ft.
  •  40.000Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.
  1. Szállítási határidő

Személyes átvétel Dunaharaszti székhelyünkön

A Fogyasztónak lehetősége van a megrendelt terméket székhelyünkön (2330 Dunaharaszti Zágoni Károly utca 9) átvenni hétköznap 10:00-17:00 óra között vagy egy megbeszélt időpontban.

Házhozszállítás GLS Hungary kft.-vel:

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1 – 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron (előrendelt termék) 2-4 hét

Csomag automatába Foxpost Zrt.-vel Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 5-10 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron (előrendelt termék) 2-4 hét

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

9. Fizetés

Szolgáltató a vásárlásról elektronikus ÁFÁ-s számlát állít ki, melyet elektronikai úton a megadott e-mail címére küldjük el a Fogyasztónak.

Utánvét: utánvét lehetőség nincs.

Előreutalás: a visszaigazolásban szereplő számlaszámra Fogyasztó átutalja a vásárlás teljes összegét (termékek + szállítási díj). A csomag az utalt összeg Szolgáltató számláján történt jóváírást követően kerül készítésre és feladásra.

Bankkártyás fizetés: Bankkártyás fizetést a termékek kosárba helyezése után, a ˝Fizetési módok˝ között a Bankkártyás fizetés Barionnal választásával tud a Fogyasztó kezdeményezni. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

10. Elállás joga

Egyedi igényre készített / rendelt termékek: a törvény szerint (45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdés) „az elállási jog nem gyakorolható olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak”, így például az összes a Vásárló által egyedileg összeállított Egészségügyi/Szépségipari Tunika és nadrág, Baba és gyermek ruha, ovis zsák, derékalj és egyéb kiegészítők esetében sajnos nem tudja érvényesíteni elállási jogát, hiszen ezeket mi nem tartjuk készleten, csak kifejezetten a Vásárló kérésére gyártottuk le.

  1. Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

  1. Szavatosság

Abban az esetben, ha a kiszállított terméknek látható anyag- vagy gyártási hibája van, kérjük, hogy a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 3 napon belül közölje velünk a megadott email címen. (mincsifashion@gmail.com) Sérült terméket, sérült csomagolásban érkezett terméket átvenni TILOS. A helyszínen a futárszolgálat megbízottjánál jegyzőkönyv felvételét kell kérnie. A termék ebben az esetben visszaérkezik hozzánk. Gondoskodunk annak az újragyártásáról/újraküldéséről.

  1. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

  1. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója számára (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése, illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

  1. Tulajdonjog fenntartása

A teljes összeg kifizetéséig az áruk a mi tulajdonunkat képezik.

  1. Fényképjogok

A fényképjogok kizárólagos tulajdonosa a Harast-Print Kft és az Ecseri Renáta ev. Tilos az előzetes jóváhagyás nélküli felhasználás.